top of page

Indulás elötti gondolatok

Furcsa belegondolni, hogy pár óra múlva már az új otthonomban fogok ülni Nadine és Zhenia társaságában. Őszintén szólva egész hihetetlennek tűnik, mintha még csak ma derült volna ki, hogy egyáltalán megyek. Talán mert nem is igazán volt sok időm elmélkedni a dolgon, mert annyi elfoglaltságom volt az elmúlt hónapokban, de a lényeg, hogy kevesebb mint egy nap múlva megkezdődik ez az új szakasza az életemnek. Eléggé vegyes érzéseim vannak most, egyrészt izgatott vagyok és nagyon várom, hiszen olyan sok minden van mögöttem, és nagyon jó érzés, hogy végre tényleg megtörténik és eljött a pillanat, de ugyanakkor azért rossz érzés itt hagyni a családot és a barátaimat, a megszokott környezetet, a biztonságot... Igazából félelmeim nincsenek, hiszen tudom, hogy ezt szeretném és, hogy bármi is lesz meg fogom állni a helyem, de most érzem azt, hogy már nem igazán vagyok itthon, de még oda sem érkeztem meg. Olyan ez mint egy köztes állapot, mint a reptéren a tranzit területen: hivatalosan már nem vagy az adott országban, de még a másikba sem érkeztél meg.


Hétfőn voltam utoljára a munkahelyemen, ahol nagyon kedvesen elköszöntek tőlem és egy szuper ajándékcsomagot is kaptam, furcsa lesz, hogy így majdnem 2 év után nem megyek többet. Valahol biztos, hogy hiányozni is fog. A napokban sok barátommal is találkoztam, elköszöntünk, nővéremmel is voltunk vacsorázni, tegnap pedig egy családi "uzsonnával" búcsúztattak otthon. Ma délelőtt Anyu és Apu hoztak fel Budapestre, még 1-2 dolgot el akarok intézni, kitakarítom a szobámat, kicsit pakolászom, átültetem a virágaimat, aztán 14:00-ra jön az AirportShuttle (remélhetőleg) és irány a reptér. Remélem ott is minden simán fog menni, és nem lesz gond a csomagokkal és a repülő sem fog késni. Arról nem is beszélve, hogy elég rossz helyem lesz a gépen, mivel kb. 5 nappal indulás előtt nyomtattam ki a beszállókártyámat már kaptam is egyet véletlenszerűen a még nem lefoglalt helyek közül, és a legutolsó sorban fogok ülni az ablaknál. Ha én választhattam volna nem ezt a helyet választom, az biztos.


Zhenia írt kedden Elainnek (ő a manager a FOE-nél) és azt írta, hogy ő fog várni a reptéren mind a hármunkat, úgyhogy legalább már ezt is tudjuk. Elvileg lesz nála tábla a nevünkkel, így remélhetőleg könnyen meg fogjuk találni egymást. Bár így neki sem lesz könnyű napja, mert mind a hárman három különböző időpontban érkezünk, szóval járkálhat a reptér és a város között néhányszor. :)


Egyébként pedig a lányokkal is pont arról beszélgettünk valamelyik nap, hogy már annyira kevés időnk van, hogy igazából már nem is idegeskedünk semmi miatt, meg tényleg csak azt várjuk, hogy megérkezzünk. Szerintem jobb ha az embernek nincs túl sok ideje agyalni a dolgokon így indulás előtt, mert attól csak rosszabb lesz. :) Tegnap vettünk 1-2 magyaros rágcsálnivalót Anyuval meg Apuval, amit a lányoknak viszek, íme (ez persze nem az összes):


Plusz, kedden voltam a Memories of Hungary nevű szuvenír boltba (én nagyon kedvelem, szerintem szuper dolgokat lehet ott találni) ami a Szent István Bazilikánál van (http://www.memoriesofhungary.hu/), és vettem 1-2 nagyon (szerintem) ötletes szuvenírt a jövendőbeli munkatársaknak és a leendő mentoromnak:


A képen látható szuvenírek:

- Air from Budapest (:D)

- Hungarian Hero hűtőmágnes

- Little Clichépedia (a magyar emberekről) - Folka hűtőmágnes (betyár!) - egy kis üveg kajszibarack pálinka


Remélem tetszeni fog majd azoknak akik kapják. :) Az irodába én még viszek egy üveg házi lekvárt is, meg még 1-2 apróságot.


Kedden már annyira fáradt voltam a sok szaladgálástól, hogy konkrétan azt éreztem, hogy nem bírok megmozdulni sem. Szerencsére ma volt időm kicsit pihenni, de ez az egy nap nagyon gyorsan elment, és biztos, hogy a holnap is el fog repülni. Aztán a következő amit észreveszek, hogy már ott ülök a dublini lakásban. Tényleg hihetetlen!


Azért az utolsó napokra még ért néhány meglepetés is, mert annak ellenére, hogy már jó idejében megrendeltem a futárszolgálatot, végül még is egy másikat kellett keresnem, akik viszont 1 héttel később fogják csak tudni kiszállítani a dolgaimat, szóval (ha minden jól megy) jövő hét végéig kell várnom, hogy minden amire szükségem lehet megérkezzen. (itt a blogon már a másik nevét és elérhetőségeit tüntettem fel) De, mint mindig, bízom benne hogy úgyis minden úgy alakul, hogy az jó legyen, szóval nem aggódom!




Indulás előtti checklist (kézipoggyász):


  • útlevél

  • beszállókártya

  • pénz

  • iratok

  • telefon és töltő

  • alap információk a szállásról és szervezetről

  • legalább egy váltás ruha és fehérnemű

  • legfontosabb gyógyszerek

  • dezodor és utazó fogkefe mini fogkrémmel


Ha ezek megvannak, akkor gond már nem lehet (de ideális esetben azért remélhetőleg minden más is meglesz amikor leszállok a gépről). Mondjuk mostanra már azt érzem, hogy az se érdekel ha nem lesz minden meg ahogy elképzeltem, csak érkezzek meg. Mégsem egy kihalt helyre megyek, szóval gond nem lehet. :) Azt hiszem mára ennyi, legközelebb már Dublinból jelentkezem! :)


Recent Posts
bottom of page