top of page

Wednesday club - a szerdai klub


Tegnap reggel már korán megkezdődött a készülődés a délutáni klubra (amikor azt mondom korán, akkor az ír menetrendszerinti koránra gondoltok, tehát: 10 óra :D), Annával (minden nap pár órára besegít a szervezetnél, kb. olyasmi pozícióban van mint otthon a közmunkások) és a lányokkal kimentünk az Aldiba bevásárolni a legfontosabb dolgokat: jégkrémet, kekszeket :) és előkészítettük a termet, valamint a teát és rágcsálnivalókat. Ez jó volt, mert így a délelőtt már gyorsan el is repült, és már el is jött az 1 óra. Bár a klub csak 2-kor kezdődik hivatalosan, de azért voltak akik már egy óra körül elkezdtek gyülekezni a bejárat előtt. :)


Dermot (ő is az irodában dolgozik) fél kettő körül lejött és beengedte a kint várakozókat, de csak azért, hogy hármunkról készítsen képeket néhány időssel, a honlapra. :D Egyébként is, Dermot nagyon szeret képeket készíteni mindenről, mindig. Mert hát a honlapot és a facebook oldalt frissen kell tartani. :) Ehhez nekem még hozzá kell szoknom, mert én nem igazán vagyok az a fényképezgetős típus, és azt sem különösen kedvelem ha rólam készítenek fotókat. Főleg nem rendszeresen. :)



Én és Emma (ő is kb. akkor érkezett mint mi, de ő csak november végéig marad, egyébként Kanadából, egészen pontosan Nova Scotia-ból jött) a recepción voltunk, ami tulajdonképpen annyit foglalt magába, hogy fogadtuk az érkezőket, és mindenkinek felírtuk a nevét. Nagyon cuki volt mindenki, egyből észrevették, hogy újak vagyunk. :)


Később, amikor már mindenki ott volt Elaine külön bemutatta Zheniát, Nadinet és engem az összes klubtagnak, bár abban nem vagyok biztos, hogy annyira odafigyeltek vagy megjegyezték volna, hogy kik vagyunk és honnan. Nadine egyből népszerű lett, mert azért Németországról többet tudnak, és néhányan valamennyire még németül is beszélnek. Plusz, a bemutatkozás után zongorázott és énekelt egy dalt, így tehát nyilván jobban középpontba került mint Zhenia és én.


A klub egyébként nagyon jó hangulatban telt, láthatóan már megvan a bejáratott menetrend. A zenekar szolgáltatta a zenei aláfestést, a tagok pedig énekeltek. Na nem kórusban, hanem mindig váltották egymást a mikrofon előtt, és szigorúan csak 2 szám volt engedélyezve mindenkinek. :D Közben ettek, ittak, beszélgettek. Volt aki csak beszélgetni jött, volt aki egész végig táncolt és énekelt.

Októberben 1-én az Idősek Világnapjára is nagy esemény van készülőben, de erről majd később :)


A klub vége felé következett a tombola! Én és egy önkéntes lány (ő pl. eredetileg Romániából származik) körbevittük a tombolákat, szinte mindenki vett legalább egyet. Láthatóan szeretik a szerencsejátékot. :) A húzásnál pedig Nadine, Zhenia és én húztuk ki a számokat, a 3 szerencsés nyertes örömére. A nyeremények között főként háztartási dolgok (pl. mosószer), élelmiszerek és tisztálkodási szerek voltak. Nagyjából minden héten ugyan az van a csomagokban, ezek olyan termékek amiket a szervezet ingyen kap cégektől, viszont egyébként elég drágák, így az időseknek nagyon jól jönnek. :)


A tombola végeztével már többen szedelődzködni kezdtek és elszivárogtak, de azért néhányan tovább is maradtak, és még buliztak egy kicsit. :)


4-fél 5 között már mindenki hazament, és kezdetét vette az összepakolás, takarítás, ami elég gyorsan ment, hiszen többen is voltunk a feladatra.


Összességében nagyon jó hangulatban telt a nap, és mivel mozgalmas volt, így gyorsan el is repült az idő. :) Az idősek igazán kedvesek és érdeklődőek és többet a recepcióra is odajöttek hozzánk beszélgetni. Őszintén szólva én teljesen jól is éreztem magam a recepción, így egy kicsit hasznosabban telt az idő, mintha csak bent buliztam volna, de talán a jövő héten azt is ki fogom próbálni. :)


Végezetül pedig egy videóval zárom, aki látta a flashmobosat, annak ismerős lesz:

(Felhívnám a figyelmet a bárányra, aki több képen is szerepel, és már a korábbi bejegyzésekben is lehetett vele találkozni: ő Granny Mah, Nadine plüss báránya, és mindenhol ott van :D)

Fotók: Nadine


Recent Posts
bottom of page